Hollywooood - Reisverslag uit Burbank, Verenigde Staten van Danielle Coolen - WaarBenJij.nu Hollywooood - Reisverslag uit Burbank, Verenigde Staten van Danielle Coolen - WaarBenJij.nu

Hollywooood

Door: Danielle Coolen

Blijf op de hoogte en volg Danielle

19 Februari 2018 | Verenigde Staten, Burbank

Een aantal weken later is hier weer een klein stukje.

Ik heb in mijn eerste week hier een abonnement gekocht voor de sportschool en die wordt nu ook gebruikt. Ik ben in anderhalve week tijd 6x naar de sportschool geweest, hopelijk blijft dat ook zo ;)

Op 6 februari kwam het nieuws dat er nog meer mensen op onze verdieping gaan wonen en sommige krijgen dus wel een roommate. Wanneer deze mensen komen is nog onduidelijk, misschien pas over een maand. Wij zouden in onze dorm ook een nieuw meisje krijgen, maar een ander Duits meisje is verhuist naar onze dorm, omdat zij het niet kon vinden met haar roommate.

Verder zijn er veel feestjes bij vrienden thuis waar we met zijn alle heen gaan. Dit weekend ben ik twee avonden uit geweest in Hollywood. Een avond met een meisje van mijn klas en haar vrienden, de andere avond met de meiden van hier en kwamen we in de club dmv een promoter. Dat houdt in dat we een tafel in een club krijgen en gratis drank (wodka + cranberry / jus). Doordat wij aan een tafel zitten (en andere ook) is de club al vroeger op de avond vol waardoor er sneller mensen op af komen.

Gisteren heb ik de Warner Bros Studio Tour gedaan (de normale, van 3 uur) samen met mijn roommate. Helaas had zij een kater en was ze niet te genieten, maar ik heb dat maar genegeerd. Ik ben onder andere in de studio geweest van The Ellenshow, The Big Bang Theory, Friends, en heb plekken gezien waar veel dingen zijn opgenomen van onder andere Pretty Little Liars.

Op de University hebben we echt veel tussentijdse toetsen, maar tot nu toe gaat dat wel goed :)

Aankomende weken is er elk weekend wat gepland. Volgende week ga ik een dagje skiën op de Big Bear Mountain met de Outdoor Adventures. Dat is een kleine organisatie op de University die hike trips regelt. Voor het skiën heb ik gehoord dat ik om 5:00 uur al op de plek moet zijn om te verzamelen, zodat we daar de hele dag heen gaan. Het weekend erna ga ik met de meiden waarschijnlijk naar San Diego. De week daarna ga ik een hike maken naar de Hollywood Sign ook weer met Outdoor Adventures. 1 maart komt een bekende actrice naar CSUN, Lavern Cox, ook bekend uit Orange is the new Black. Zij geeft dan een lecture en ik heb mijn kaartje natuurlijk al gekocht.

Het is gek om te bedenken dat ik hier al een maandje ben, de tijd vliegt!

  • 19 Februari 2018 - 07:23

    Vincent:

    Hoi Danielle,

    Je maakt wel ontzettend veel mee en dat in pas 1 maand

  • 20 Februari 2018 - 08:52

    Natasja:

    Lieve Daniëlle,
    Heerlijk om je verslagen te lezen en er ook een beetje bij te zijn!
    Positief jaloers op je ;-)...
    en trots op je hoe je het allemaal doet.
    Geniet nog lekker van al je belevenissen en lessen die je leert.
    Wij blijven je volgen.
    Veel liefs,
    Paul en Natas

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Burbank

Danielle

Ik ben Danielle, 22 jaar oud en in Nederland studeer in aan de Fontys Hogeschool in Eindhoven. Ik studeer een semester vanaf januari tot mei aan aan CSUN (California State University Northridge). Het ligt in het noorden Los Angeles.

Actief sinds 18 Jan. 2018
Verslag gelezen: 329
Totaal aantal bezoekers 5803

Voorgaande reizen:

16 Januari 2018 - 20 Mei 2018

Los Angeles - Northridge

Landen bezocht: